Piese Motocicleta
Cos cumparaturi

<< Inapoi

Modalitatile de livrare si costurile de transport:

Beneficiati de TRANSPORT GRATUIT la comenzile ce depasesc pragul de 450 RON ce contin produse neaflate la reducere. Comenzile sub aceasta valoare vor avea un cost de livrare in jur de 19 lei, depinzand de greutatea pachetului. Coletele se livreaza prin curierat astfel incat veti primi produsele comandate la adresa introdusa in formularul de comanda.


Termene de livrare:

Termenul de livrare se calculeaza din momentul initierii comenzii de catre dumneavoastra.
Va puteti afla in cele 2 categorii:

# Daca initiati comanda intre LUNI SI VINERI pana in ora 16:00, aceasta va ajunge la dumneavostra in 24 de ore
# Daca initiati comanda VINERI dupa ora 16:00, SAMBATA sau DUMINICA in orice interval orar, comanda va ajunge MARTI


Modalitati de plata:

Momentan, singura modalitate de plata este plata la livrare, cu numerar, integral in RON, catre curier.


Termeni si conditii:

Toti utilizatorii siteului sunt obligati sa:
# respecte prevederile legilor in vigoare
# nu foloseasca informatiile de pe acest site in scopuri ilegale

Toti utilizatorii care plaseaza o comanda trebuie sa fie complet de acord cu politicile de livrare si plata, garantie si retur.
Nu suntem responsabili pentru eventualele daune directe sau indirecte rezultate din folosirea incorecta sau incapacitatea de folosire a acestui site.

In cazul comenzilor in care solicitati mai multe bucati dintr-un anumit produs, exista posibilitatea ca termenul de livrare sa nu coincida cu cel din sectiunea "Termene de livrare", indicat fiind sa ne contactati.

Utilizatorul confirma ca a citit si acceptat acesti Termeni si Conditii, utilizarea site-ului implicand acceptarea lor.


Garantie:

Cumparatorul are obligatia de a informa vanzatorul asupra oricarui defect constatat in perioada de garantie. In situatia in care piesa nu poate fi reparata, aceasta va fi schimbata sau se va restitui contravaloarea acesteia. Termenul de remediere a garantiei este de 15 zile calendaristice de la data receptiei produsului defect. Vanzatorul are dreptul sa solicite daune Cumparatorului, in conditiile legislatiei aplicabile, atunci cand considera ca actiunile Cumparatorului au fost cu rea intentie. Vanzatorul isi rezerva dreptul sa refuze returul in cazul in care Cumparatorul abuzeaza de politica privind renuntarea la cumparare.
Reclamatiile se depun la adresa: https://www.moto-online.ro/pagina-contact.php la sectiunea "Problema garantie"

Reclamatia va fi acceptata daca o data cu aceasta cumparatorul va prezenta si urmatoarele documente:
- Dovada efectuarii montajului intr-un atelier autorizat RAR pentru tipul respectiv de manopera
- Raportul atelierului privind constatarea defectiunii si cauzele acesteia
- Copie autorizatie tehnica RAR a atelierului
- Copie certificat inmatriculare

Produsul nu beneficiaza de Garantie in urmatoarele situatii:
- piesa nu a fost montata intr-un service autorizat RAR pentru tipul respectiv de manopera
- piesa nu a fost montata corespunzator sau a fost montata cu piese conexe uzate, defecte sau modificate
- piesa a fost folosita in alte scopuri decat cele indicate de producator
- piesa s-a uzat sau deteriorat datorita utilizarii defectuoase, intretinerii incorecte, suprasolicitarii, a unui accident sau a conditiilor naturale/meteo
- piesa prezinta urme de lovituri, deformari, etc
- piesa prezinta uzura normala
- piesa este defecta din cauze imputabile consumatorului
- produsul intra in categoria consumabilelor


Retur:

Conform OUG 34/2014 art. 9/1 cumparatorul are dreptul de retragere in termen de 14 zile de la data achizitionarii. Cererea de retur se va face la adresa: https://www.moto-online.ro/pagina-contact.php la sectiunea "Cerere retur".
Returnarea fizica a produsului se va face doar dupa confirmarea Vanzatorului ca cererea a fost procesata, aprobata si au fost furnizate detaliile de retur. Produsele se returneaza in ambalajul original, in starea in care au fost primite si impreuna cu toate accesoriile si documentele primite la momentul livrarii. Returul va fi refuzat in cazul deteriorarii produselor, in cazul in care se observa urme de montaj sau in cazul produselor incomplete. Produsele se returneaza prin curier rapid, fara a se opta "RAMBURS". Returnarea contravalorii se va face doar dupa verificarea returului. In situatia in care coletul de retur are selectat un ramburs, returul va fi refuzat. Vanzatorul isi rezerva dreptul ca in anumite situatii in care produsul returnat si-a diminuat valoarea sa scada aceasta valoare din suma returnata.

Nu se accepta la retur:
- produsele cu ambalajul deteriorat, fara etichetele si inscriptionarile specifice
- produsele care nu se afla in ambalajul original
- produsele lipsite de accesoriile si componentele originale
- piesele care prezinta urme de montaj, modificari, vopsire sau sudura
- coletele care au mentionata suma de ramburs pe eticheta de transport
- lichide auto (uleiuri motor, transmisie, lichid frana, etc.).
- produsele cumparate de catre persoane juridice

TAXA de transport pentru retur va fi suportata de vanzator doar in situatia in care piesele au fost livrate gresit din vina acestuia. In orice alta situatie, taxa de retur va fi suportata de catre cumparator. Nu se returneaza taxa de transport initiala. Rambursarea banilor se va face in termen de 15 zile calendaristice de la receptia produsului intr-un cont bancar pe numele cumparatorului. Acesta trebuie sa furnizeze IBAN, nume titular, CNP.

Retururile cu ramburs sau taxa de transport sunt refuzate automat.


Protectia datelor cu caracter personal:

Intelesul unor termeni

Date cu caracter personal: informatii de orice natura privind o persoana fizica identificata sau identificabila care pot cuprinde: nume, prenume, telefon, adresa, adresa de e-mail, numar de identificare, date de localizare, elemente specifice fizice, fiziologice, genetice, etc.

Prelucrare: orice operatiune sau set de operatiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal.

Operator: persoana care stabileste scopurile si mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal.

Operatorul de date: Societatea Nomad Team TPM Services (denumit in continuare „Operatorul”), cu sediul in Slatina, Strada Dealul Viilor 53, Jud. Olt , numar de ordine in Registrul Comertului J28/204/2016, CUI 35803002.
Prelucrarea datelor personale se realizeaza in temeiul si cu respectarea prevederilor legislatiei aplicabile, si in special ale Regulamentului 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date (GDPR).


Datele colectate si scopul prelucrarii acestora

1. Datele colectate nu vor fi procesate fara consimtamantul explicit pentru prelucrarea acestora.

2. Datele colectate cuprind: Nume, Prenume, Adresa, Numar de Telefon, E-mail, iar in cazul persoanelor juridice se vor mai adauga datele de identificare are companiei.

3. Datele colectate telefonic sau prin formularul de comanda vor fi folosite doar in scopul confirmarii comenzii, facturarii, al livrarii produselor sau atunci cand prelucrarea este necesara in vederea indeplinirii unei obligatii legale.

4. Nu vor fi colectate, prelucrate sau furnizate catre un tert datele dumneavoastra fara un temei legal sau necesar in vederea finalizarii comenzii.

5. Datele colectate pot fi furnizate ca exceptie catre autoritalile publice sau catre terte parti atunci cand exista o obligatie legala in acest sens precum decizie/ordin administrativ cu caracter obligatoriu, constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta, indeplinirea obligatiilor ce ne revin, conform prevederilor legale aplicabile, ale hotararilor judecatoresti si ordinelor, deciziilor si dispozitiilor autoritatilor publice.

6. Ca exceptie, si doar in situatia in care utilizatorul si-a exprimat acordul explicit pentru acest lucru, datele personale vor fi folosite pentru campanii promotionale si de informare.


Perioada stocarii datelor

Dupa livrarea comenzii, datele vor fi pastrate exclusiv in istoric comenzi, documente contabile si de transport pe durata prevazuta de lege sau pana la primirea unei cereri de stergere a datelor.
1. Datele contabile vor fi stocate pe o perioada de 10 ani, conform legii
2. Istoricul de comenzi va fi stocat pe o perioada de 3 ani de la ultima comanda, moment in care operatorul poate cere un nou acord de prelucrare pe aceeasi perioada de timp. In cazul in care acordul nu este prelungit, datele vor fi sterse.


Drepturile persoanelor vizate

1. Dreptul de a fi informat
2. Dreptul de a avea acces la datele cu caracter personal
3. Dreptul de a actualiza datele cu caracter personal
4. Dreptul de a cere stergerea datelor cu caracter personal
Obligatia de stergere a datelor nu se aplica atunci cand prelucrarea este necesara pentru respectarea unei prevederi legale, din motive de interes public, pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta
5. Dreptul de a cere restrictionarea prelucrarii datelor cu caracter personal
6. Dreptul de a-si porta datele cu caracter personal
7. Dreptul de a se opune prelucrarii datelor cu caracter personal


Alte prevederi

1. In situatia in care utlizatorul nu isi exprima acordul pentru prelucrarea datelor cu carater personal sau nu furnizeaza data corecte si complete, operatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda, fiind in imposibilitate de a o onora.

2. Procesul de prelucrare a acestor tipuri de date este supus legislatiei privind prelucrarea datelor cu caracter personal: REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN SI AL CONSILIULUI privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor - GDPR), prin care se reglementeaza in mod explicit activitatile de procesare a datelor cu caracter personal, calitatile entitatilor juridice ce proceseaza date cu caracter personal, rolurile si responsabilitatile acestora.

3. In caz de incident de securitate in care sunt implicate datele dvs. cu caracter personal veti fi informat, se vor derula investigatiile necesare, se vor lua masuri pentru a diminua efectele si a minimiza orice dauna precum si toate masurile necesare pentru a preveni reaparitia unei astfel de incident. Autoritatile competente vor fi informate in 24 de ore de la descoperirea incidentului.

4. Toti angajatii operatorului vor fi instruiti cu privire la procesarea datelor cu caracter personal.

5. In mod fecvent se va analiza modul de derulare al procesarii datelor pentru a ne asigura de securitatea datelor cu caracter personal.


Date companie:

NOMAD TEAM TPM SERVICES SRL
CIF: 35803002
str.Dealul Viilor nr.53, Slatina, Olt


<< Inapoi